• Logo PayULogo PayU
  • Logo ŻabkaLogo Żabka
  • Logo WongaLogo Wonga
  • Logo LimangoLogo Limango
  • Logo ExpanderLogo Expander
  • Logo pracuj.plLogo pracuj.pl
  • Logo RWELogo RWE
  • Logo NutriciaLogo Nutricia
  • Logo AvivaLogo Aviva

Co robimy?

NetSales charakteryzuje się kompleksowym podejściem do performance marketingu. Dokładamy wszelkich starań, by jednocześnie podnosić jakość naszych usług, rozwijać umiejętność członków zespołu i podnosić świadomość klientów. Wierzymy, że takie podejście jest gwarantem sukcesu.

Zdobyte nagrody

Nasza efektywność

  • 0

    mln

    zarobili nasi wydawcy

  • 0

    tys.

    lead'ów
    generujemy
    co miesiąc

  • 0

    mln

    razy kliknięto w nasze
    reklamy

  • 0

    tys.

    zrealizowanych
    kampanii
    efektywnościowych

Reklamodawco,
dotrzyj do właściwych odbiorców!

Masz wartościowy produkt i chcesz trafić ze swoją ofertą do odpowiedniej grupy docelowej lub poszerzyć grono dotychczasowych klientów? Współpracujemy z wydawcami, których serwisy są bardzo zróżnicowane tematycznie, co pozwala nam dotrzeć z przekazem reklamowym do bardzo dokładnie wyselekcjonowanych odbiorców.

Zobacz, dlaczego
warto z nami
współpracować

Reklamodawco,
tak chcemy z Tobą pracować

Obraz

Dobry plan to prosty plan. To także punkt wyjścia na drodze do sukcesu.

Skontaktuj się
z nami

Reklamodawco,
poznaj czym jest Performance Marketing

Marketing efektywnościowy to forma reklamy w Internecie, której celem jest zwrócenie uwagi odbiorcy materiału promocyjnego oraz zachęcenie go do wykazania założonej przez reklamodawcę aktywności. Może nim być:

  • dokonanie zakupu
  • zapisanie się na newsletter
  • wypełnienie ankiety
  • kliknięcie w banner
  • przejście na konkretny landing page
  • zostawienie danych kontaktowych
Zdjęcie

Marcin

Performance-based marketing to połączenie zarówno komunikacji marketingowej z optymalnym podejściem do zakupu mediów. Naszym celem jest takie prowadzenie działań dla naszych klientów, aby reklama internetowa przynosiła dodatnie ROI i w tym się specjalizujemy.

Skontaktuj się
z nami

Pracujemy w 5 modelach rozliczeniowych

Sprawdź jakich

Jeden z najpopularniejszych modeli rozliczania się z kampanii. Reklamodawca płaci za każde kliknięcie w swoją reklamę i za tę samą czynność właściciel strony otrzymuje prowizję.

Czyli koszt za uzyskany lead. Reklamodawca płaci wyłącznie za znalezienie potencjalnego klienta, który zostawił swoje dane np. poprzez formularz kontaktowy, formularz zamawiania czy rejestrację.

Jedna z odmian CPA, polegająca na naliczaniu określonej kwoty za dokonanie przez internautę zakupu na stronie internetowej reklamodawcy.

Oznacza koszt naliczany wyłącznie po dokonaniu instalacji np. aplikacji mobilnej lub pobrania określonego programu.

Oznacza koszt tysiąca odsłon. To typ wyświetlania reklam najbardziej lubiany przez webmasterów. Reklamodawca płaci za każde wyświetlenie reklamy bez względu na to, czy jej odbiorca w nią kliknie, czy nie.

Poznaj typy wydawców,

by wiedzieć z kim możesz współpracować.

Sprawdź jakie

  • Wydawca
    contentowy

    Przyciąga uwagę odbiorców głównie treścią znajdującą się na stronie. Przykładem może być zarówno Onet, jak i portale plotkarskie. Najpopularniejszą formą reklamy jest w takim wypadku dopasowanie kontekstowe.

  • Wydawca
    kuponowy

    Gromadzi informacje dotyczące wszystkich najlepszych ofert i obowiązujących promocji (2 w cenie 1, darmowa dostawa, 20% zniżki), skupia głównie osoby doceniające możliwość zaoszczędzenia środków.

  • xml

    Wydawca bazujący na product feedach

    Jest niejako resellerem reklamodawcy. Bazuje na opisach, zdjęciach, cenach i linkach kierujących do danego produktu. Przykładem takiego wydawcy mogą być porównywarki cenowe.

  • Wydawca wyszukiwarkowy

    Dopasowuje słowa kluczowe i teksty najkorzystniej wpływające na sprzedaż. To doskonałe rozwiązanie dla e-sklepów, które nie chcą same prowadzić działań reklamowych w wyszukiwarce.

Case studies X

Wydawco
zmień ruch w dochód

Jesteś właścicielem serwisu internetowego? Masz stałe grono zaangażowanych odbiorców? Wykorzystaj to! Dołącz do sprawdzonej sieci afiliacyjnej i otrzymuj wynagrodzenie za przeprowadzone kampanie reklamowe. Masz do dyspozycji kilkaset programów i kilkudziesięciu poważnych reklamodawców, reprezentujących bardzo zróżnicowane branże. Bez problemu znajdziesz program i model rozliczenia, w pełni dostosowany do Twoich wymagań.

Jesteśmy zespołem z doświadczeniem we współpracy zarówno z niszowymi witrynami, jak i tymi o mocnej pozycji na rynku. Realizowaliśmy kampanie z licznymi partnerami, byli wśród nich m.in.: właściciele blogów, serwisy informacyjne, a nawet portale plotkarskie. Każdy z nich skutecznie zmonetyzował swoją stronę internetową. Możesz być jednym z nich! Wystarczy, że użytkownicy odwiedzający Twój serwis wykonają akcję, na której zależy reklamodawcy: wypełnią formularz, pobiorą aplikację lub klikną w banner. Odezwij się do nas, a pomożemy Ci opracować dobry plan działania.

Zobacz, dlaczego
warto z nami
współpracować

Kontakt i lokalizacja

Kim jesteś? Reklamodawcą Wydawcą

Formularz dla Reklamodawcy

Jaka forma reklamy Państwa interesuje?

Wysyłanie. Proszę czekać...

Dziękujemy za wysłanie formularza.

Nasi specjaliści skontaktują się maksymalnie w ciągu 24h roboczych.

Rejestracja dla wydawcy

Załóż konto i czerp zyski ze swojej witryny internetowej

Rejestracja

Logowanie

Zaloguj się, by w pełni korzystać z funkcjonalności serwisu

Zaloguj się

Logo NetSales
  • ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa
  • (+48) 22 201 32 90